
El tractor de Can Baió reclamava el final del la pandèmia el Sant Antoni de 2022 / Imatge de Gemma Permanyer
A causa de la previsió de pluja per aquest cap de setmana, la junta que organitza la festa de Sant Antoni Abat a Sant Feliu ha decidit ajornar la desfilada de gossos Bouviers de Berna i la passejada de ponis de diumenge al diumenge de la setmana vinent. Pel que fa a dissabte, dia de Sant Antoni, els Tres Tombs es faran plogui o no, mentre que en cas de pluja la dansa es ballarà al Centre Cívic la Fonteta.
La junta s’ha reunit amb l’Ajuntament i han decidit que els Tres Tombs es faran, si cal amb paraigües, mentre que durant el dia i segons la previsió i l’estat del cel, decidiran si finalment la dansa es manté a la plaça, o passa a ballar-se al Centre Cívic, com ja havia passat algun any. A la Fonteta la capacitat és menor, però permetrà la celebració d'una dansa tan tradicional al poble.
Pel que fa a la resta d’actes, aquests es mantenen igual, amb el concert de mitja tarda i després la festa nocturna amb el grup de versions del Moianès MIOPS i el disc joquei codinenc DJ Carrera. Tot això es farà al Centre Cívic.
Escolteu la notícia amb la previsió del temps del Pep Acosta:
Ona Codinenca 

