Sant Feliu constitueix un grup de suport al País Valencià

01/11/2024

Un grup de persones voluntàries de Sant Feliu de Codines s'ha constituït per donar suport als milers d'afectats per la DANA al País Valencià i altres territoris de l'Estat i ja han previst el primer desplaçament. 

Un grup de voluntaris de l'ADF El Pinyó baixarà demà cap a Picanya. Per això des del grup es fa la crida de procurar aportar el màxim de productes a partir de dissabte 2 de novembre a les 8 del matí fins a les 12 del migdia, al teatre del centre cívic (entrada per la porta del darrere, a la rampa). 

Per empaquetar els productes hi ha la necessitat de caixes, tisores, precinte, brides, bosses, d'escombraries i retoladors.

Els  productes que es necessiten són:

  • Aigua embotellada 

  • Llet 

  • Menjar envasat 

  • Menjar de nadons (en falta molt) 

  • Lleixiu, guants i bosses

  • Bolquers 

  • Llanternes, frontals i piles

  • Pales i galledes

  • Mascaretes i guants

Els productes que no s’han especificat, no es recolliran.

Les persones que vulguin ajudar, fer donatius i tinguin vehicles o disponibilitat de desplaçar-se  cal que vagin al centre  o bé al telèfon 93.866.27.68, extensió 248.

El col·lectiu de voluntaris també ha creat un grup de Whatsapp unidireccional  per informar en cada moment i de forma immediata el material, recursos i informacions rellevants del que s'ha de fer i el que necessitem. Us hi podeu unir a partir d'aquest enllaç. 

El grup de voluntaris codinencs està en coordinació amb organismes experts sobre el terreny per conèixer les necessitats de primera mà. El grup demana la màxima difusió entre la població de Sant Feliu per crear una xarxa àmplia que permeti poder fer una mobilització àgil amb les necessitats que puguin sorgir. 

El grup de voluntaris també explica que les furgonetes o vehicles grans, burres (generadors) estan força sol·licitades i seria interessant també tenir els contactes de persones que puguin aportar-ne, per si de cas.

Notícies relacionades

Imatge del punt d'informació i coordinació que s'ha instal·lat a la sala d'actes de la Biblioteca / Cedida.

03/11/2024
Completada la primera expedició de menjar i material d'ajut de Sant Feliu i Bigues al País Valencià

Els agents han arribat a Sant Feliu dimarts al matí  /  Ajuntament

05/11/2024
Rebuda amb aplaudiments als dos agents i el caporal que han fet tasques de suport al País Valencià

L'ADF El Pinyó ha treballat, sobretot, al municipi de Picanya  /  Pere Rifà

05/11/2024
Pere Rifà, de l'ADF El Pinyó, relata la seva experiència al municipi valencià de Picanya