Els assistents a la presentació del Pla d'asfaltats han pogut comprovar consultar un mapa amb l'estat de cada carrer / GP
Convertir a plataforma única deu carrers de quatre zones cèntriques de Sant Feliu tindria un cost d’1.264.500 euros. En el marc de la presentació del pla d’asfaltats, el regidor d’urbanisme també ha fet pública la memòria valorada de les plataformes úniques que afecta una desena de carrers que deixarien de tenir voreres petites per tenir la calçada i la vorera al mateix nivell. L’objectiu d’aquest estudi, amb l’import econòmic de les tasques que caldria fer a cada un dels carrers, és poder optar a subvencions de millora de la mobilitat.
Són els carrers Joncar, Havana i Sant Joan; Sant Pere, Sant Pau i Roure Gros; Vic; Padró, Sant Saturi i Dominguet. L’objectiu de transformar aquestes vies és eliminar voreres de petites dimensions, pacificar els carrers, millorar la seguretat i reduir les barreres arquitectòniques. Els veïns d'aquests carrers, segons va explicar el regidor, també poden demanar la reforma abans com a contribucions especials.
Amb aquesta mateixa idea s’ha presentat una reordenació provisional dels elements de la plaça per reduir l’impacte del vehicle abans no es faci el projecte definitiu de reforma de la plaça que, tal com avança el regidor, serà sotmès a participació ciutadana. Ara per ara, s’han retirat tots els vehicles de davant la façana de l’ajuntament.
L’equip que ha fet l’estudi d’alternatives de la futura reforma de la plaça ja les ha presentat a l’ajuntament. A partir de la setmana que ve el govern decidirà com ha de ser el procés de participació ciutadana per escollir com ha de ser la plaça del futur.