Les obres de la C-59 a Sant Feliu continuaran dimarts a les 9.15 del matí i s’allargaran tota la setmana

Imatge de la càmera del Balcó del Vallès  / www.balcodelvalles.cat

18/11/2024

Les obres de reparació del ferm que Territori està fent al tram urbà de la C-59 a Sant Feliu de Codines s’allargaran, com a mínim, fins divendres, més dels quatre dies que es previen inicialment. Aquest dimarts tornaran a arrencar a les 9.15 hores del matí, però s’aturaran a les sis de la tarda, un horari que es mantindrà cada dia d’aquesta setmana excepte divendres quan està previst que s’aturin al migdia.

Els treballs han provocat, aquest dilluns a la tarda, un caos circulatori a la C-59, especialment a partir de les sis de la tarda, hora en què inicialment estava previst que acabessin, quan s’han format cues quilomètriques pel fet de tenir un carril tallat i poder circular només amb pas alternatiu. Diversos oients han traslladat la seva experiència a Ona Codinenca informant que han tardat més d’una hora i quart de Caldes a Sant Feliu i fins a una hora de Sant Feliu a Caldes. Els vehicles que creuaven Sant Feliu han trigat més d’una hora i mitja. La Policia Local, segons ha informat l’Ajuntament, ha fet parar les obres a dos quarts de vuit del vespre per la gran afectació de trànsit que hi havia.

Les obres són gestionades pel departament de Territori de la Generalitat i consisteixen a reparar el ferm malmès. També es pintaran de nou els passos de vianants.

Us ampliarem la informació en aquest mateix web i als programes informatius d'Ona Codinenca.

Podeu seguir el trànsit en viu amb la càmera d'El Balcó d'El Vallès.

Notícies relacionades

Les obres a la C-59 a l'altura de Sant Feliu de Codines

Estat de les obres de millora del ferm de la C-59 dilluns al migdia al mig de Sant Feliu / Francesc Roura

19/11/2024
Les obres de la C-59 no es fan a la nit perquè el soroll que fan és incompatible amb el descans veïnal
Maquinària pesant treballant a les obres de la C-59.

Maquinària pesant treballant a les obres de millora del ferm de la C-59 a Sant Feliu. Imatge d'Àngel Falqués.

22/11/2024
Les obres de la C-59 a Sant Feliu de Codines acabaran el dilluns 25

Foto: Una de les rotondes serà a l'alçada de Can Valls on s'havien fet manifestacions per demanar millores en la seguretat / Gemma Permanyer

05/06/2024
La millora de la C-59 entre Caldes i Palau preveu dues noves rotondes