Ramon Carner, nou capità del renovat primer equip del Sant Feliu d’hoquei

L'equip de Primera Nacional Catalana abans de començar el partit. Foto: Jesús Cano IG: @foto_ok_berti

30/09/2025

El Sant Feliu d’hoquei inicia una nova etapa marcada pel descens de la temporada passada i la necessitat de refer l’equip de dalt a baix. El capità Ramon Carner, únic supervivent del bloc de l'OK-Lliga Plata, ha assumit la responsabilitat de liderar un projecte que arrenca pràcticament de zero. Ell mateix admet que mai havia estat capità, però que ha acceptat el repte amb ganes i il·lusió.

Ramon Carner, capíta del primer equip ha passat aquest dilluns pel Tu Jugues - Foto: Tu Jugues

L’equip compta amb la direcció del tècnic portuguès Bruno Afonso, que arriba amb idees clares i un estil de joc ràpid i directe. Carner explica que és un entrenador diferent dels que havia tingut abans i que encaixa amb la joventut de la plantilla. De fet, els més veterans tenen només 24 anys, mentre que la majoria de jugadors es mouen entre els 19 i els 20, amb molta motivació per fer-se un lloc i demostrar el seu potencial.

Pel que fa a la composició, el nou Sant Feliu combina jugadors formats al club, com Xavi Cuspinera, Joan Gallaguet, Andreu Garcia o Dídac Farre, Joel Dapena , amb incorporacions de Blai i Pau Giró, Ibai Celma, Pau López, Marc Iniesta o el porter Eloi Gaset.

Segons Carner, és una barreja que pot donar bons resultats, sempre que es consolidi la cohesió del grup. L’objectiu realista és mantenir la categoria a Nacional Catalana, considerada una de les més dures i igualades de tot l’hoquei estatal.

Tot i això, l’inici no ha estat fàcil: dues derrotes a les dues primeres jornades deixen l’equip cuer, amb vuit gols encaixats i només dos a favor. El capità, però, demana calma i recorda que la lliga és molt llarga, amb trenta partits, i que hi haurà temps per revertir la situació. Assegura que la feina feta fins ara ha estat bona i que, malgrat els resultats, les sensacions dins la pista són positives.

Amb el calendari a la mà, els aficionats ja tenen una data per marcar: el 14 de desembre es jugarà el derbi contra Caldes, una cita especial que pot servir per fer bullir l’olla i tornar a il·lusionar el Pavelló. Mentrestant, l’equip afronta el desplaçament complicat a Bell-lloc amb la voluntat de començar a sumar punts i agafar confiança en aquest nou camí.

Podeu recuperar el link a continuació:
 

Notícies relacionades

El grup de jugadores en l'acomiadament de Berta Busquets del Sant Feliu d'hoquei. Imatge de Gemma Permanyer.

El grup de jugadores en l'acomiadament de Berta Busquets del Sant Feliu d'hoquei. Imatge de Gemma Permanyer.

13/05/2025
Berta Busquets s'acomiada de l'hoquei després d'una llarga carrera al Sant Feliu
El grup de jugadores en l'acomiadament de Berta Busquets del Sant Feliu d'hoquei. Imatge de Gemma Permanyer.

El grup de jugadores en l'acomiadament de Berta Busquets del Sant Feliu d'hoquei. Imatge de Gemma Permanyer.

13/05/2025
Berta Busquets s'acomiada de l'hoquei després d'una llarga carrera al Sant Feliu
Maite Aguilar, psicòloga impulsora del projecte de psicologia del Club d'Hoquei de Sant Feliu

Maite Aguilar, psicòloga impulsora del projecte de psicologia del Club d'Hoquei de Sant Feliu. Imatge del Tu Jugues.

08/01/2025
El Club d'Hoquei Patins té en marxa un projecte de psicologia esportiva per millorar la gestió dels equips