Castell en Positiu anuncia que no es presentarà a les eleccions del maig després de 12 anys de govern a Castellterçol

L'equip de Castell en Positiu en una imatge de la campanya de 2023

07/10/2026

Castell en Positiu, la formació que governa a Castellterçol, decideix no tornar a presentar-se a les eleccions municipals després de 12 anys de govern a Castellterçol. Aquest cap de setmana la candidatura municipal independent ha explicat en un acte a Cal Recader que no es presentaran a les pròximes eleccions municipals. Des de Castell en Positiu creuen que és el moment que sorgeixin noves generacions amb noves mirades i energia que donin un altre impuls a Castellterçol. També han anunciat que treballaran fins al final de la legislatura per passar el relleu al pròxim govern. 

A l’acte es va presentar un vídeo de comiat on també han volgut donar les gràcies als veïns que els van donar la confiança a les eleccions i a tots aquells que els han ajudat durant els 12 anys a l’ajuntament. 

Castell en Positiu va arribar al govern el 2015 amb Isaac Burgos com a alcalde, van ser la força més votada amb 4 regidors i va governar amb minoria. El 2019 Burgos va optar a la reelecció i va sumar 8 regidors que li van donar a CeP la majoria absoluta. Ara fa  3 anys Toni Massot va passar a ser el cap de llista en substitució de Burgos. Tot i quedar en segona posició, amb un regidor menys que Connectem Castellterçol, un acord amb Esquerra (el tercer partit amb nombre de regidors al consistori) va permetre a CeP mantenir l’alcaldia en minoria.

Notícies relacionades

Mossèn Ruaix, el segon a la dreta, durant l'homenatge a Castellterçol

10/12/2025
Mossèn Ruaix és homenatjat per la seva tasca com a lingüista, gramàtic i mestre de la llengua catalana

Maquinària pesant va haver de fer tasques per retirar la runa de la nau incendiada / Imatge dels Bombers de la Generalitat

09/08/2025
Vegetàlia es trasllada, temporalment, a la nau de Casa Mas de Castellterçol després de l'incendi a la fàbrica de Castellcir

Les mandíbules dels rinoceronts / Foto de Gemma Permanyer

19/07/2026
Troben dos rinoceronts de 200.000 anys a la cova de les Teixoneres, a Moià